LoL...

I was reading Ping Ton Comic.. if you guys know what comic la.. See.. Still like a small boy, read this type of comic...Anyway, I come across these lines :


我整整暗恋她一年
我一直没说
直到那一天她走了
我竟然流下了眼泪。。。。


我用了两年的时间去追一个人
最终恋爱了
虽然只有短短的几个月
但却足以让我怀念一辈子。。。

恋爱让人疯狂
恋爱让人花钱
恋爱让人痛苦
恋爱让人成长。。。


These lines made me remember what my friend said..

“人家拖着手, 我们却只可以拖书包”...... by Alex Vun


By the way , i found this in the author's blog